2 Aralık 2015 Çarşamba

Sonbaharda Marmaris



Herkese merhaba :) Bilmeyenler olabilir Ankara'da okuduğum için bulunuyorum ama Marmarisliyim aslında. Ve bu postta da ailemin yanına yaptığım üç günlük tatili sizinle paylaşmak istedim. Hep yazın duyduğunuz Marmaris'in bir de sonbaharını paylaştım :)



   Kısaca ne giydiğimden bahsedecek olursam ;

Kazak: H&M
                                                                       Etek: Koton
                                                                       Çizme: Desa
                                                                       Çanta: Louis Vuitton




Açıkcası yazları ne kadar eğlenceli, hareketli olsa da ben Marmaris'i baharda daha çok seviyorum. Turistlerin olmadığı, pazarları sahilde yürüyüşe çıktığınızda sadece yerlisiyle karşılaşabileceğiniz zamanlar benim gözümde en güzel zamanlar. Sakinliği seviyorsanız kesinlikle yazı seçmemelisiniz burası için :)




Fotoğraflardan da gördüğünüz üzere sokaklar o kadar sakin ki.. Üstteki fotoğraf Marmaris'in Barlar Sokağı. Yazın adımınızı zor atacağınız yer neredeyse şimdilerde bomboş. Huzur; Marmaris'in sonbaharında tam anlamıyla :) 






Ankara'da her yer Kızılay'a çıkarmış ya burada da her yer denize çıkıyor :) Marinasında da gidilebilecek bir sürü güzel cafesi ve restoranı var. En güzel yanı da kahvenizi denize karşı içiyor oluşunuz.










Kale içinde de gidilebilecek çok sevimli meyhaneler bulunmakta. Bu fotoğraflar da Yeşil Köylü Meyhaneden. Sıcacık ortamı ve lezzetli tatlarıyla dostlarla keyifli zaman geçirilebilecek çok keşfedilmemiş yerlerden burası.








Ve son olarak diyorum ki; bazen huzur, denize karşı duran bir oturaktadır. Şu an bu oturakta oturamayanlar için umarım bu post biraz huzur vermiştir. Deniziniz eksilmesin hayatınızdan :)



4 yorum:

  1. bayıldım gamzem, keşke kaçıp gidebilsek şimdi oraya :)) deniz aşığı olarak özlemim arttı <3<3

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim askisi. Keske burada olsaniz da hep beraber tadini cikarsak Marmaris'in<3

    YanıtlaSil