30 Kasım 2015 Pazartesi

Yves Rocher Alışverişi

























Merhaba BEG'den Bilgesu ben. Geçen hafta içi yaptığım Yves Rocher alışverişimi sizle paylaşmak istiyorum. Ben Yves Rocher’dan çok ürün kullandım hala da kullanıyorum çok memnun olduğum bir markadır. 



İlk olarak bu saç dökülmesine karşı şampuanla başlayalım uzun zamandır kullanıyorum iki şampuanım var ilk bununla yıkayıp sonra diğeriyle de tekrar yıkıyorum etkili olduğuna inanıyorum. Aynı zamanda serumu da var bu serinin ama şampuanı da yeterince etkili. Özellikle de saçları ile ilgili azalma problemi yaşayan normalden daha çok döküldüğüne inanan kişiler için uygun bir ürün.




İkinci olarak duş yağına gelecek olursak bu ürünü ilk defa kullanacağım "Tradition de Hammam" serisinden bir parça. İçinde bulunan Argan yağı cildi onarıyor ve besliyor aynı zamanda çok hoş bir kokusu var. Duş esnasında suyla uyguluyorsunuz.
Fas’lı kadınların vazgeçilmez güzellik sırrı olan bu Argan yağını daha önce birçok kez saçıma bakım yağı olarak ve vücuduma masaj yağı olarak kullanma fırsatı buldum. Bakalım duş yağı nasıl olacak.

"Argan Yağı Serisi’nden Duş Yağı, cildinizi temizlerken besler. Yumuşak yağ dokusu sayesinde cildinizi ağırlaştırmadan nemlendirir. Yağ formülü, suyla temas edince ciltte yumuşak bir köpüğe dönüşür. Cilde güzel koku ve parlak bir görünüm kazandırır. " (Yves Rocher’ın internet sitesinden alıntı)



Banyoda şimdiden yerini aldı bile.


Üçüncü olarak kompakt pudrasına geçmek istiyorum ben sanırım üç yıldır bu pudrayı kullanıyorum bu kaçıncı paket artık sayamadım. Çok memnun kaldım kalın bir tabaka bırakmıyor, cildi kurutmuyor ve kadifemsi bir doku sağlıyor.
Genel olarak kozmetik ürünlerinden çok memnunum Yves Rocher'ın. Şimdiye kadar far, allık, ruj, maskara ve göz kalemini kullandım. Birçok üründe gerçekten başarılılar.
Şimdi yeni keşfedeceğim kozmetik ürünü ise dudak kalemi. Daha önce hiç dudak kalemini kullanmamıştım ama rengine şimdiden bayıldım. İleri de bununla ilgili belki bir Yves Rocher makyajım adlı bir postta daha ayrıntılı bilgi verme şansım olur.




Son olarak Top Coat tan bahsedelim. Aslında Yves Rocher'a girerken aklımda yoktu fakat kulak misafiri olduğum bir diyalog sonunda ben de denemek istedim. Hem ojenin kalıcılığını koruyan hem de çabuk kurumasını sağlayan bu şeffaf ojeyi sevdim. Bitkisel olması ve içinde toluen olmaması beni cezbeden yanı.




Bu şeffaf ojenin yanı sıra oje olarak da Yves Rocher markasını öneriyorum yine bitkisel olması nedeniyle. Ojelerin içinde bulunan zehirli maddeler bu ojelerde bulunmuyor.


Umarım yararlı olmuştur. Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere :)














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder