26 Kasım 2015 Perşembe

Güzel Bir Gün Bizim Elimizde

Herkese merhaba ! Beg'den Gamze sesleniyor :)







Hayatımızın her anı keşke çok güzel geçebilse ama maalesef bu pekte mümkün olmuyor. Küçük tartışmalar, başarısızlıklar, hayal kırıklıkları, kötü haberler... Bunları okuduğunuzda bile içiniz sıkılıyor biliyorum. Kadere ne kadar inanıyorsunuz bilemem ama ben bir köşesinden tutunuyorum bu fikre. Dayanamadığınız   noktadamısınız? Olmaması gereken şeylerin başınıza mı geldiğini düşünüyorsunuz? Peki ya doğrusu oysa? Peki gerçekten o lanet şeyi yaşamalı ve onun yarattığı yollara yeni bir adım atmanız gerekiyorsa?

Hadi bırakın ahları, keşkeleri. Gelin şu dakikadan itibaren güzel şeylere odaklanın. Sizi keyiflendirecek şeyler yapın.

Alışverişe çıkın mesela. Bir şeyler almasanız bile deneyin. Sokakta giyemeyeceğiniz kıyafetleri kabinde gönül rahatlığıyla deneyip, fotoğraflarınızı çekin.

Evdeyseniz ve kendinizi çirkin hissediyorsanız makyaj yapın, en sevdiğiniz kıyafetlerinizi giyin, aynanın karşısına geçin ve kendinize hayranlıkla bakın.

Dans edin, zıplayın, enerjiniz yerine gelsin.

Canınız istiyorsa küs olduğunuz bir arkadaşınıza, eski sevgilinize bir alo diyin. Ne kaybedersiniz ki? Gurursuzlukla vefayı karıştırmamak gerek diye düşünüyorum :)

Özün sözüne gelirsek; her şey sizin elinizde . Ve bu hayatta benim yaptığım en güzel şey 5 dakika önce ağlarken, 5 dakika sonra gülebiliyor olmam. Deneyin, pozitif kalın ve dengesizliklerden korkmayın.

Görüsmek üzere, unutmayın en değerli kendinizsiniz  :)

1 yorum: